Ze względu na poniedziałkową nudę chciałabym podzielić się z wami moim top 10 ulubionych filmów, które oglądałam. Nie będę dodawała recenzji każdego z kolei, tylko krótki opis ogólny. Pewnie większość z nich oglądaliście a jeśli nie (i trafi on w wasz gust filmowy) to zachęcam do obejrzenia. Ja najczęściej oglądam filmy wieczorami 'do snu' lub urządzam sobie 'wieczór filmowy' ze znajomymi. Filmy, w których gustuję to thrillery, horrory, czasami oglądam komedie i filmy akcji. Nie przedłużając, oto moje TOP 10:
10. La Cara oculta (2011) - thriller - 'Belén, narzeczona młodego hiszpańskiego dyrygenta filharmonii, znika bez śladu w niewyjaśnionych okolicznościach. On szybko układa sobie życie z inną kobietą.'
9. Tropiciele mogił (2011) - horror - 'Ekipa telewizyjna zostaje uwięziona w nawiedzonym szpitalu psychiatrycznym.'
8. 21 Jump Street (2012) - komedia - 'Dwóch policjantów dostaje za zadanie wrócić do liceum i rozpracować dealerów narkotyków.'
7. Drag Me to Hell (2009) - horror - 'Christine odmawia pomocy starej Cygance, która rzuca na dziewczynę klątwę.'
6. Ted (2012) - komedia - 'John ma 35 lat i chce się wreszcie ustatkować. Cały czas na złą drogę sprowadza go jednak jego pluszowy miś, który ożył dzięki wypowiedzianemu w dzieciństwie życzeniu.'
5. Wyścig z czasem (2011) - thriller - 'W społeczeństwie przyszłości walutą jest czas. Najbogatsi, czyli młodzi, zdrowi i piękni mogą żyć tysiące lat, podczas gdy biedota budzi się co rano, mając do dyspozycji kilkanaście godzin.'
4. Nietykalni (2011) - dramat, komedia - 'Sparaliżowany milioner zatrudnia do opieki młodego chłopaka z przedmieścia, który właśnie wyszedł z więzienia.'
3. Niemożliwe (2012) - katastroficzny - 'Historia rodziny – Marii, Henry'ego i ich trzech synów – która przeżyła tsunami w Tajlandii w 2004 roku.'
2. Oculus (2013) - horror - 'Kaylie Russell stara się oczyścić z zarzutów skazanego za morderstwo brata. Chce dowieść, że przestępstwo zostało popełnione przez istoty nadprzyrodzone.'
1. Fast and Furious 7 (2015), oraz pozostałe części - akcja - 'Toretto i jego ekipa mierzą się z pałającym żądzą krwi najemnikiem Deckardem Shawem.'
A Wy jakie filmy lubicie oglądać?
Jeśli znacie jakieś godne polecenia to piszcie w komentarzu, chętnie obejrzę :)
Uwielbiam Teda czekam aż będzie dostępna online druga część :)
OdpowiedzUsuństylkoo.blogspot.com
1 miejsce zdecydowanie najlepsze! <3
OdpowiedzUsuńKlikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna;*
Z chęcią obejrzę część tych filmów :3
OdpowiedzUsuńhttp://sapphireblog1.blogspot.com/
Ja oglądałam tylko jeden, z wymienionych filmów :). Pozdrawiam!
OdpowiedzUsuń+ Obserwuje i zapraszam do siebie: lublins.blogspot.com
Mamy dla ciebie zaproszenie szczegóły poznasz wchodząc w link na dole :)
OdpowiedzUsuńhttp://funkyimg.com/i/YH9s.jpg
Chętnie obejrzę kilka z tych filmów :)
OdpowiedzUsuńhttp://koniandvivi.blogspot.com/
Z wymienionych oglądałam tylko "Niemożliwe", genialny film ♥
OdpowiedzUsuńChciałabym oglądnąć "Szybcy i wściekli 7" :))
super top lista :D
justsayhei.blogspot.com
"Wyścig z czasem" uwielbiam :)
OdpowiedzUsuńSuper, muszę obejrzeć przynajmniej część :D
OdpowiedzUsuńZapraszam do mnie.
http://odbicie-lustra.blogspot.com/
Oglądałam tylko Niemożliwe i bardzo mi się podobało :D
OdpowiedzUsuńhttp://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com
http://naciowe-fotografie.blogspot.com
Ted <3
OdpowiedzUsuńobs za obs ? zacznij i daj znac paperlifex33.blogspot.com
Szybcy i wściekli mój ulubiony film :)
OdpowiedzUsuńObserwujemy ? :)
http://bedifferent-ania.blogspot.com/
oglądałam tylko wrota do piekieł i nietykalnych ale uważam je za bardzo dobre filmy ;) i fajne takie zestawienie ;D pozdrawiam serdecznie :***
OdpowiedzUsuń+Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w nowym wpisie? ♥
stylowana100latka.blogspot.com - KLIK
Przez ten post mam ochotę obejrzeć Oculus :D
OdpowiedzUsuńPozdrawiam i zapraszam do mnie ;) natka02.blogspot.com
Oprócz horrorów oglądałam wszystkie wymienione przez Ciebie filmy ;) Nietykalnych uwielbiam :)
OdpowiedzUsuńPrzy okazji zapraszam na rozdanie na moim blogu :D
5,4,2,1 najlepsze!
OdpowiedzUsuńja mam masę ulubionych filmów :D
pozdrawiam!
http://ilona8922.blogspot.com/
Nie oglądam horrorów .. z tej list pierwszy film obejrzę :)
OdpowiedzUsuńhttp://blogujzangie.blogspot.com/
Bardzo lubię TED'a i Nietykalnych. <3 Świetna lista!
OdpowiedzUsuńPozdrawiam i zapraszam na nowy post, a w nim wielki przegląd magazynów.
www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
Fashion Projects
Widziałam Teda i Niemożliwe, ale zaciekawił mnie ten Oculus :)
OdpowiedzUsuńPoklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<
ted jest super
OdpowiedzUsuń16lipca.blogspot.com
Oglądałam tylko 1 i 6, resztę w wolnym czasie postara się obejrzeć.
OdpowiedzUsuńU mnie nowy post, zapraszam do mnie
http://odbicie-lustra.blogspot.com/
Szybcy i Wściekli 7! <3
OdpowiedzUsuńhttp://typical-writers.blogspot.com/