środa, 9 marca 2016

ULUBIEŃCY ZIMY 2015/2016


Cześć wszystkim! 
Dzisiaj post dotyczący moich ulubieńców tej zimy. Taki post z ulubieńcami postaram się wrzucać pod koniec każdego miesiąca. Podzielę moich ulubieńców na kilka kategorii. Jeśli jesteście zainteresowani to zapraszam do czytania.


1. FILM 

Siostry / Sisters (2015)


Pierwszy film, który ląduje do moich ulubieńców to Siostry. Jest to komedia, która przedstawia historię dwóch skłóconych sióstr, które postanawiają urządzić wielką imprezę w wystawionym na sprzedaż domu rodziców. Genialny sountrack! Polecam wszystkim, który cenią sobie w filmie dobrą muzykę oraz poczucie humoru. Cały film prześmiałam.

Co Ty wiesz o swoim dziadku? / Dirty Grandpa (2016)


Oto kolejna komedia. Dick (Robert De Niro) jest emerytowanym generałem amerykańskiej armii i świeżo upieczonym wdowcem. Jest także dziadkiem Jasona (Zac Efron) – młodzieńca nudnego jak seks ślimaków. Dick postanawia zrobić z wnuka mężczyznę i zabiera go w podróż w poszukiwaniu utraconego testosteronu.

Praktykant / The Intern (2015)


 Trzecia i ostatnia komedia, w której Robert De Niro gra Bena Whittakera, 70-letniego wdowca, który odkrył, że emerytura nie jest wcale taka wspaniała. Dlatego wykorzystuje nadarzającą się okazję, aby wrócić do aktywnego życia i zatrudnia się jako starszy stażysta w redakcji strony internetowej poświęconej modzie, założonej i prowadzonej przez Jules Ostin (Anne Hathaway). Przezabawny film godny polecenia!


2. SERIAL

Plotkara / Gossip girl


Serial, który kocham i uwielbiam i mogę go oglądać cały czas od nowa! Właśnie tej zimy zaczęłam go oglądać już 4 raz od początku haha. Nigdy mi się nie znudzi. Opowiada on historię bogatych nastolatków na Upper East Side.


3. JEDZENIE

W sumie nie wiem czy herbatę można zaliczyć do jedzenia (?) ale trafia ona do moich ulubieńców. W zimne dni dodaję do niej parę goździków, cytrynę oraz plasterek pomarańczy. Jeśli jesteście koneserami herbat, koniecznie musicie spróbować tej kombinacji

 

4. PIELĘGNACJA



-Jeśli chodzi o pielęgnację włosów, to tej zimy służyła mi bananowa maska do włosów firmy Kallos. Pięknie pachnie i nawilża włosy. Stają się one gładkie i lśniące. Kupiłam ją w hebe za około 10zł.

-Kolejną odżywką, która świetnie wpłynęła na włosy jest L'Biotica Biowax. Testowałam chyba wszystkie te małe saszetki ale tylko tą polubiły moje włosy. Nakładam ją na godzinę na mokre włosy i zawijam w ręcznik. Efekt? Mięciutkie i gładkie włosy. Wyczytałam gdzieś, że podobno wpływa też na porost włosów ale nie zauważyłam tego u mnie. Znajdziecie ją w biedronce i lidlu za około 2zł.

-Ostatnią rzeczą z pielęgnacji jest krem alatan dermoline. Używam go codziennie rano i wieczorem do nawilżenia twarzy. U mnie sprawdza się super nawet stosowany pod makijaż. Cena około 7zł, dostępny w aptekach.



5. MAKIJAŻ

-Konturówka z inglota nr 74 - Cudownie wygląda na ustach, kolor o chłodnym odcieniu - taki jaki uwielbiam najbardziej. 
-Korektor Catrice Liquid Camouflage 01 - świetnie sprawdza się pod oczy, rozjaśnia cienie, zakrywa niedoskonałości i bardzo ładnie pachnie.
-Biały podkład Make Up Revolution the One Foundation Shade 1 - używam go do rozjaśniania podkładu CS z Revlonu (Buff 150). Mimo, że podkład jest dość jasny dla niektórych, ale ja potrzebuję go nieco rozjaśnić, a biały podkład świetnie się do tego nadaje. 



6. MUZYKA 

Duke Dumont - Ocean Drive
 

 
Tede - Czyste szpanerstwo



Justin Bieber - Love Yourself






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka